Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна-
dc.date.accessioned2023-01-31T22:16:30Z-
dc.date.available2023-01-31T22:16:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧміль Г. Digital-маркетинг як інноваційний інструмент управління: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми економіки та бізнесу». 10-11 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2022. С. 245-248.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21446-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherК.: НАУuk_UA
dc.titleDigital-маркетинг як інноваційний інструмент управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_konf_2022_KEBT_FEBA.pdf767.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.