Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19511
Title: Моделювання стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємства роздрібної торгівлі
Authors: Чміль, Г. Л.
Issue Date: 2022
Publisher: Bielsko-Biala: WSEH
Citation: Чміль Г. Л. Моделювання стратегії адаптивної цифрової поведінки підприємства роздрібної торгівлі. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference, December, 2022. Poland. Bielsko-Biala: WSEH. Р. 254-257.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19511
ISBN: 97-83-63649-12-8
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chmil_Marketynhovi_innovatsiyi_Innovatsiyi_v_marketynhu_2022.pdf720.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.