Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18218
Назва: Особливості цифрової поведінки підприємств та споживачів у сфері роздрібної торгівлі
Автори: Чміль, Ганна
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київ : Міжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Чміль Г. Особливості цифрової поведінки підприємств та споживачів у сфері роздрібної торгівлі. Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада 2022 року). Київ : Міжнародний європейський університет. 2022. С. 410-414.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18218
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chmil_H_L_Conf_IEU_2022.pdf572.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.