Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18218
Название: Особливості цифрової поведінки підприємств та споживачів у сфері роздрібної торгівлі
Авторы: Чміль, Ганна
Дата публикации: 2022
Издательство: Київ : Міжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Чміль Г. Особливості цифрової поведінки підприємств та споживачів у сфері роздрібної торгівлі. Тренди розвитку менеджменту, фінансів та бізнес-технологій в умовах формування сучасної економіки та суспільства: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада 2022 року). Київ : Міжнародний європейський університет. 2022. С. 410-414.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18218
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chmil_H_L_Conf_IEU_2022.pdf572.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.