Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17450
Назва: Науковий твір «Методика визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі»
Автори: Гросул, Вікторія Анатоліївна
Артеменко, Станіслав Вікторович
Баламут, Ганна Сергіївна
Дата публікації: 3-лют-2016
Бібліографічний опис: Свідоцтво 63880 України про реєстрацію авторського права на твір: Науковий твір «Методика визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі». В. А. Гросул, С. В. Артеменко, Г. С. Баламут; реєстр. 03.02 .2016.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розкривають зміст процесу визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом, що базується на результатах оцінки стану системи управління маркетинговим потенціалом та враховує силу впливу факторів-активаторів на його формування та реалізацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17450
Розташовується у зібраннях:Авторські свідотства на інтелектуальну власність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_CV_63880.pdf50.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.