Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17450
Название: Науковий твір «Методика визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі»
Авторы: Гросул, Вікторія Анатоліївна
Артеменко, Станіслав Вікторович
Баламут, Ганна Сергіївна
Дата публикации: 3-фев-2016
Библиографическое описание: Свідоцтво 63880 України про реєстрацію авторського права на твір: Науковий твір «Методика визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом суб'єкта підприємницької діяльності у сфері торгівлі». В. А. Гросул, С. В. Артеменко, Г. С. Баламут; реєстр. 03.02 .2016.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розкривають зміст процесу визначення типу політики управління маркетинговим потенціалом, що базується на результатах оцінки стану системи управління маркетинговим потенціалом та враховує силу впливу факторів-активаторів на його формування та реалізацію.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17450
Располагается в коллекциях:Авторські свідотства на інтелектуальну власність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
A_CV_63880.pdf50.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.