Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Показники та критерії оцінки ефективності функціонування аграрних підприємств з органічним виробництвом продукціїНовак, Н. П.
2008Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Кот, Олена Володимирівна
2009Оцінка ліквідності та платоспроможності підприємств роздрібної торгівлі: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Власова, Наталія Олексіївна; Смірнова, Поліна Василівна; Харківський державний університет харчування та торгівлі
2009Оцінка ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі з позицій ключових зацікавлених сторін: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Гросул, Вікторія Анатоліївна; Аванесова, Ніна Едуардівна; Харківський державний університет харчування та торгівлі
2011Показники оцінки якості формування дебіторської та кредиторської заборгованостей на підприємствах оптової торгівліВласова, Н.О.; Носач, Л.Л.
2011Обґрунтування системи показників для оцінки ефективності діяльності торговельних мереж у регіонах УкраїниПічугіна, Т.С.; Власова, Н.О.; Колчкова, О.В.
2009Обгрунтування системи показників оцінки рівня ліквідності та платоспроможності підприємств роздрібної торгівліВласова, Н.O.; Смірнова, П.В.
2020Інтегральна модель оцінки впливу комплексу маркетингу на результати діяльності торговельних підприємствМелушова, Ірина Юріївна
2012Система показників оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівліВласова, Н.О.; Смольнякова, Н.М.
2012Обґрунтування системи показників оцінки впливу чинників на формування людського фактора підприємствами роздрібної торгівлЗабродська, Г.І.