Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Трансформація поведінки економічних суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.
2020Факторний аналіз фонду оплати праціЧміль, Г. Л.
2020Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринкуЧміль, Г. Л.
2020Аналіз діяльності компанії в індустрії гостинностіЧміль, Г. Л.
2020Управління ефективністю підприємств ритейлу: виклики та методичний інструментарій оцінюванняЧміль, Г. Л.
2020Способи збільшення метрик, що впливать на LTVЧміль, Г. Л.; Мороз, Т. Б.
2020Управління клієнтським досвідом в умовах цифрової економікиЧміль, Г. Л.; Джгуташвілі, Н. М.
2020Маркетинг як інструмент управління поведінкою суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізаціїЧміль, Г. Л.
2020Сучасний погляд на підготовку здобувачів вищої освіти у ХДУХТЧміль, Г. Л.