Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/804
Назва: Сучасні концепції маркетингового управління підприємницькою діяльністю
Автори: Шаповалов, Д. О.
Науковий керівник : Бубенець, І. Г.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Шаповалов Д. О. Сучасні концепції маркетингового управління підприємницькою діяльністю. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року; наук. кер. Бубенець І. Г. Харків: ДБТУ, 2021. С. 314-316.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/804
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-314-316.pdf405.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.