Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/802
Название: Inbound marketing: теоретичний базис
Авторы: Чміль, Г. Л.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Inbound marketing: теоретичний базис. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 22 жовтня 2021 року. Харків: ДБТУ, 2021. С. 309-311.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/802
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini v galuzi uprav-309-311.pdf411.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.