Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6668
Назва: | Кластерний підхід до регіонального розвитку сфери туризму |
Інші назви: | Cluster approach to regional development of tourism Кластерный подход к региональному развитию сферы туризма |
Автори: | Войт, Д.С. Діденко, Д.Ф. |
Ключові слова: | туристична сфера;регіональний кластер;механізми управління;Причорноморський регіон;туристическая сфера;региональный кластер;механизмы управления;Причерноморский регион;tourism sphere;regional cluster;management mechanisms;SCOR-model;Black Sea region |
Дата публікації: | 8-лис-2018 |
Видавництво: | Харків : ХНАУ |
Бібліографічний опис: | Войт Д.С., Діденко Д.Ф. Кластерний підхід до регіонального розвитку сфери туризму. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2018. №4. С. 428-436. |
Короткий огляд (реферат): | Войт Д.С., Діденко Д.Ф. Кластерний підхід до регіонального розвитку сфери туризму. Доведено, що туризм виступає ефективним засобом економічного
та соціального розвитку і спроможний забезпечити значні вигоди для
регіону. Ці головні вигоди включають загальне піднесення економічного
рівня розвитку регіону, підняття його престижу, збільшення зайнятості
та доходів населення, надходження твердої іноземної валюти,
надходження від фіскальних джерел, додаткових комерційних агенцій,
інфраструктури та об’єктів сфери обслуговування, створених для
стимулювання розвитку туризму.
Доведено, що для швидкого і безпомилкового контролю, повноцінного
аналізу ситуації, швидкості і повноти обслуговування клієнта незамінним
стає впровадження автоматизованих систем управління. Завдяки
автоматизації процесів функціонування систем досягається взаємозв'язок
між різними службами фірми, що значною мірою підвищує ефективність
праці. Це відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних
завдань туристичного бізнесу. Voit D., Didenko D. Cluster approach to regional development of tourism. It is proved that tourism is an effective means of economic and social development and is able to provide significant benefits to the region. These main benefits include a general upsurge in the economic development of the region, raising its prestige, increasing employment and household incomes, solid foreign exchange earnings, revenue from fiscal sources, additional commercial agencies, infrastructure and service facilities created to stimulate tourism development. It has been established that in order to give the subjects of the regional tourist cluster the opportunity to share information with each other in a language of general standards, to compare the effectiveness of their work with the work of other participants, to learn from the best representatives of the cluster and external companies, the SCOR model was developed. The model allows to describe and create the basis for planning, control and improvement of supply chains within the regional tourist cluster. The model is defined "from supplier suppliers to consumer customers", that is, describes the so-called extended supply chain. It is proved that the introduction of automated control systems becomes indispensable for fast and error-free control, a full-fledged analysis of the situation, speed and completeness of customer service. Due to the automation of the processes of functioning of the systems an interconnection between the various services of the firm is achieved, which greatly increases the efficiency of labor. This opens up new opportunities for effective solution of the main tasks of the tourism business. Д.С. Войт, Д.Ф. Диденко Кластерный подход к региональному развитию сферы туризма. Доказано, что туризм выступает эффективным средством экономического и социального развития и способен обеспечить значительные выгоды для региона. Эти главные отеля общий подъем экономического уровня развития региона, повышение его престижа, увеличение занятости и доходов населения, поступления твердой иностранной валюты, поступления от фискальных источников, дополнительных коммерческих агентств, инфраструктуры и объектов сферы обслуживания, предназначенных для стимулирования развития туризма. Доказано, что для быстрого и безошибочного контроля, полноценного анализа ситуации, скорости и полноты обслуживания клиента незаменимым становится внедрение автоматизированных систем управления. Благодаря автоматизации процессов функционирования систем достигается взаимосвязь между различными службами фирмы, в значительной мере повышает эффективность труда. Это открывает новые возможности для эффективного решения основных задач туристического бизнеса. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6668 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
statya_vojt_dìdenko_klasternij_pìdhìd_do_regìonalnogo_rozvitku_sferi_turizmu.pdf | 637.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.