Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66108
Назва: Екологічний маркетинг як конкурентна перевага в сучасному бізнесі
Автори: Бубенець, Ірина
Крисько, Юлія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Львів: Видавець Кошовий Б.-П. О.
Бібліографічний опис: Бубенець І., Крисько Ю. Екологічний маркетинг як конкурентна перевага в сучасному бізнесі. Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства: матеріали ІІ Міжнар. науково-практ. конференції, Івано-Франківськ, 10-11 квітня 2025 р. Львів: Видавець Кошовий Б.-П. О., 2025. 540-542
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66108
ISBN: 978-617-8341-15-2
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ekolohichnyy_marketynh_25_540-542.pdf13.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.