Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61919
Назва: Маркетинг: опорний конспект лекцій
Автори: Мелушова, Ірина Юріївна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Тарасов, Ігор Юрійович
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мелушова І. Ю., Олініченко К. С, Тарасов І. Ю. Маркетинг: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 051 Економіка, 056 Міжнародні економічні відносини. Харків: ХДУХТ, 2018. 50 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладення дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх фахівців системи знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів в умовах ринкової економіки, набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань щодо просування товарів на ринок з урахуванням потреб споживачів та формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61919
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OKL_Marketynh_2018.pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.