Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61919
Title: Маркетинг: опорний конспект лекцій
Authors: Мелушова, Ірина Юріївна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Тарасов, Ігор Юрійович
Issue Date: 2018
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова І. Ю., Олініченко К. С, Тарасов І. Ю. Маркетинг: опорний конспект лекцій для студентів спеціальності 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 051 Економіка, 056 Міжнародні економічні відносини. Харків: ХДУХТ, 2018. 50 с.
Abstract: Метою викладення дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх фахівців системи знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів в умовах ринкової економіки, набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань щодо просування товарів на ринок з урахуванням потреб споживачів та формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61919
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OKL_Marketynh_2018.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.