Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61802
Назва: Механізм управління маркетинговими ризиками в системі забезпечення конкурентоспроможності аграрного підприємства
Автори: Данько, Ю. І.
Блюмська-Данько, К. В.
Галинська, А. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків: «Смугаста типографія»
Бібліографічний опис: Данько Ю. І., Блюмська-Данько К. В., Галинська А. В. Механізм управління маркетинговими ризиками в системі забезпечення конкурентоспроможності аграрного підприємства. Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам'яті професора В. Я. Амбросова, 10 березня 2016 р. Харків: «Смугаста типографія». С. 49-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/61802
Розташовується у зібраннях:Проблеми розвитку аграрної економіки в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy rozvytku ahrarnoi ekonomiky v umovakh hlobalizatsii_2016_18.pdf376.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.