Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/60299
Title: Щодо ролі маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств у розвитку малого та середнього бізнесу
Authors: Слюсарева, Л. В.
Компанієць, В. І.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Слюсарева Л. В., Компанієць В. І. Щодо ролі маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств у розвитку малого та середнього бізнесу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 256-258
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60299
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-256-258.pdf155.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.