Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60146
Назва: Конкурентостійкість підприємств ритейлу як прояв конкурентних переваг
Автори: Волосов, Анатолій Михайлович
Шинкар, Світлана Миколаївна
Ключові слова: конкурентоспроможність;конкурентостійкість;конкурентні переваги;ринковий підхід;комплексний підхід;підприємства ритейлу
Дата публікації: 2021
Видавництво: Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Волосов А. М., Шинкар С. М. Конкурентостійкість підприємств ритейлу як прояв конкурентних переваг. Регіональна економіка та управління. 1 (31). Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 27-32
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено наукові думки щодо змістовного навантаження сутності поняття «конкурентостійкість». Систематизовано основні підходи до визначення змісту конкурентостійкості підприємства, її основні ознаки та ключові характеристики. Доведено взаємозв’язок конкурентоспроможності та конкурентостійкості з конкурентними перевагами. Пропонується трактувати конкурентостійкість як здатність підприємства до тривалого підтримання конкурентоспроможності на основі створення, реалізації та розвитку конкурентних переваг. Визначено особливості прояву конкурентних переваг в підприємствах роздрібної торгівл
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/60146
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_KONKURENT_PIDPRYYEMSTV_RYTEYLU_27-32.pdf517.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.