Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59738
Назва: Маркетингові стратегії сучасних компаній: практичні підходи до розробки та реалізації
Автори: Ткачова, С. С.
Андрієнко, В. В.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ткачова С. С., Андрієнко В. В. Маркетингові стратегії сучасних компаній: практичні підходи до розробки та реалізації. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 303-305
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59738
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_Mekhanizmy_24-303-305.pdf161.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.