Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59480
Назва: Маркетингова політика підприємств ресторанного бізнесу в умовах кризи
Автори: Афанасьєва, Оксана
Бубенець, Ірина
Резніченко, Дмитро
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький : ХНУ
Бібліографічний опис: Афанасьєва О., Бубенець І., Резніченко Д. Маркетингова політика підприємств ресторанного бізнесу в умовах кризи. Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє : тези доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24-25 жовтня 2024 р.). Хмельницький : ХНУ, 2024. С. 191-194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59480
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_REVOLYUTSIYA_KREATYVNYKH_INDUSTRIY_24-191-194.pdf2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.