Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58635
Title: Особливості правового регулювання маркетингу на сучасному етапі розвитку економіки
Authors: Прядко, О. М.
Жданов, Є. О.
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Прядко О. М., Жданов Є. О. Особливості правового регулювання маркетингу на сучасному етапі розвитку економіки. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 232-233.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58635
ISBN: 978-966-405-489-5
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_232-233.pdf515.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.