Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorЖданов, Є. О.-
dc.date.accessioned2024-11-05T13:18:35Z-
dc.date.available2024-11-05T13:18:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Жданов Є. О. Особливості правового регулювання маркетингу на сучасному етапі розвитку економіки. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 232-233.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-405-489-5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58635-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсобливості правового регулювання маркетингу на сучасному етапі розвитку економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_232-233.pdf515.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.