Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58634
Название: Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах
Авторы: Проскурніна, Н. В.
Дата публикации: 2019
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Проскурніна Н. В. Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2019 р.; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 229-231.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58634
ISBN: 978-966-405-489-5
Располагается в коллекциях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2019_229-231.pdf694.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.