Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58090
Назва: Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Матвеєв, М. Е.
Ковальський, В. С.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Матвеєв М. Е., Ковальський В. С. Емоційна компетентність керівника як один з інструментів управління потенціалом персоналу в готельно-ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 232-236.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58090
ISBN: 978-966-405-486-4
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3с-236страницы-3_24-end-38-42.pdf586.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.