Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/58079
Назва: Сучасні інструменти цифрового маркетингу в ресторанному бізнесі
Автори: Жегус, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Жегус О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в ресторанному бізнесі. Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи: тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 вересня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. С. 197-199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58079
ISBN: 978-966-405-486-4
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку ресторанного, готельного та туристичного бізнесу в умовах світової інтеграції: досягнення та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
199.pdf539.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.