Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57606
Назва: Удосконалення маркетингових інструментів забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країни
Інші назви: Improving marketing tools to ensure the competitive advantages of the enterprise under martial law
Автори: Грідіна, Карина Романівна
Науковий керівник : Афанасьєва, О. П.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність;конкурентні переваги;виробниче підприємство;маркетингові інструменти;умови воєнного стану
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Грідіна К. Р. Удосконалення маркетингових інструментів забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країни: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва. Харків: ДБТУ, 2024. 55 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. В сучасних умовах, бізнес середовище постійно змінюється, а споживачі стають все більш вимогливими. Розробка, впровадження та удосконалення маркетингових інструментів є ключовим фактором для бізнесу, що дозволяє підприємствам забезпечити конкурентні переваги в умовах воєнного стану країни. Питанням конкурентоспроможності в цілому та удосконаленням маркетингових інструментів її формування зокрема присвячено наукові здобутки багатьох дослідників, таких як Адам Сміт, Й. Шумпетер, М. Портер, К. Богомолова, В. Кривіцька, Ю. Головчук, Г. Пчелянська, Н. Голда, І. Піняк та інших. Разом з тим, у зв’язку зі зростанням конкуренції та необхідністю використання ефективних маркетингових інструментів для залучення та утримання клієнтів дана тема залишається актуальною. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є обґрунтування теоретичних засад і надання практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингових інструментів забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країни. 4 Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні завдання: - розкрито економічний зміст поняття конкурентоспроможність підприємства; - виявлено чинники формування конкурентних переваг підприємства; - з’ясовано сутність маркетингових інструментів формування конкурентних переваг підприємства в умовах венного стану; - дана загальна характеристика діяльності досліджуваного підприємства; - проведено аналіз використання маркетингових інструментів підприємством у період воєнних дій в країні; - розроблено рекомендації щодо удосконалення маркетингових інструментів забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країни. Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні аспекти формування конкурентних переваг виробничого підприємства та удосконалення основних маркетингових інструментів для забезпечення його конкурентоспроможності. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країни. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію вдосконалення маркетингових інструментів забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану країни. Публікації, апробація результатів роботи. Всеукраїнська науково-практична конференція «Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності», 21-22 березня 2024 року Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів. 1. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Грідіна К.Р. Маркетингові інструменти формування конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. Харків. ДБТУ. 2024. Вип. 1 (35). С. 152-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57606
Використані джерела: 1. Aaker. D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name. The Free Press. New York, London, Toronto, Sydney. 2009. 299 p. 2. Aaker. D. A. Aaker on Branding. Morgan James Publishing. 2014. 209 p. 3. Apelt H., Velykochyy V., Zhehus O., Filiuk S., Zhumbei M. (2019) Formation of a Strategy for Providing Customer-Oriented Tourist Services/ Academy of Strategic Management Journal. Volume 18, Special Issue 1. Online ISSN: 1939-6104. URL. https://www.abacademies.org/articles/formation-of-a-strategy-for-providing-customeroriented-tourist-services-8815.html. 4. Goods, Baked. Market by Product and Geography-Forecast and Analysis 2021-2025. URL: https://cutt.ly/ZwwH6f92 5. Kotler, Philip, Waldemar Pfoertsch, and Uwe Sponholz. The Current State of Marketing. H2H Marketing. Springer, Cham, 2021. р. 1-28. 6. Kotler, Philip. A framework for marketing management. Pearson Education Limited, 2016. 348 р. 7. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 8. O. Fiier, O. Arefieva, I. Miahkykh, N. Babko, S. Kuskova, O. Khloponina-Gnatenko. Risk managmant in the sphere of state economic security provision using the example of professionsl liability insurance. Global journal of Environmental Sciens and management, 2019. РР. 51-60. 9. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 10. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 11. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 12. Shtal, T., Proskurnina, N., Savytska, N., Mykhailova, M., Bubenets, I. (2023). Analysis of the Vectors of Digital Transformation of Retail Trade in Ukraine: Determination Methodology and Trends. Economic Affairs, Vol. 68(Special Issue), pp. 939-945. DOI: 10.46852/0424-2513.2s.2023.42 URL :https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n2sz16.pdf 13. Афанасьєва О.П., Бубенець І.Г., Грідіна К.Р. Маркетингові інструменти формування конкурентних переваг підприємства в умовах воєнного стану. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. Харків. ДБТУ. 2024. Вип. 1 (35). С. 152-162. 14. Батюк Л.А. Глобальні економічні тренди та Україна. Механізми економічного зростання і конкурентоспроможності національного господарства. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 8 грудня 2018 р.). У 2-х частинах. К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2018. Ч. 1. С. 11-16. 15. Богомолова К.С. Управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств рослинницького напряму: дис. канд. екон. наук: 08.00.04. Харків, Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, 2016. 185 с. 16. Брінь П. В. Шляхи оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесу та її внесок у конкурентоспроможність підприємства. Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Сер. : Економіка і управління. 2020. Т. 31 (70), № 6. С. 89-93. 17. Брінь П.В., Прокоп М.В., Нехме М.Н. Динамічне оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини і світове господарство. 2019. Вип. 28. Ч. 1. С. 62-68. 18. Бубенець І.Г., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних систем. Інфраструктура ринку. Випуск 76. 2024р. С.142-146. DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct76-24 19. Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Козуб В. О. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2016. Вип. 2, (24). С.107-120. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4455/1/9%20%28107-120%29.pdf 20. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2014. Вип. 1, (19). С. 248-254. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1961/1/esprstp_2014_1_26.pdf 21. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570-576. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 22. Бубенець І. Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Міжнародний електронной науковий журнал «Шлях науки». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. URL: https://cutt.ly/jwwH57TP 23. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: https://cutt.ly/zwwH5XsZ 24. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 25. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://cutt.ly/3wwH5Ppd 26. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://cutt.ly/6wwH5hEj 27. Безгінова Л.І., Олініченко К.С. Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Бізнес Інформ. 2014. № 9. С. 224–229. 28. Голда Н.М., Піняк І.Л. Конкурентоспроможність підприємств та формування їх конкурентних переваг. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія. ФОП Паляниця В.А. 2021. С. 79-84. 29. Головчук Ю. О., Пчелянська Г. О. Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку. Економіка та держава. 2020. № 3. С. 66–70. 30. Головні висновки звіту Global Digital 2023. URL: https://www.linkedin.com/pulse/головні-висновки-звіту-global-digital-2023-75min-club/ 31. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://cutt.ly/cwwH5eqQ 32. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 33. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 34. Краснокутська Н.С., Бубенець І.Г. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. № 4 (60). 2013. С. 125-129. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/8eb114fe-c256-4535-a908-0d99a1b7564b/content 35. Коноваленко А.С. Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку. Збірник наукових праць ТДАТУ. Економічні науки. 2020. № 2 (42). С. 197–204. URL: https://cutt.ly/xwwH7BqZ 36. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 37. Кривицька В.В. Системний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства. Матеріали XLVIIІ Науково-технічної конференції факультету менеджменту та інформаційної безпеки. 2019. URL: https://cutt.ly/SwwH7Ibu 38. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: методичні вказівки до виконання та захисту кваліфікаційної роботи здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» [Електронний ресурс] / укл.: Н.Л. Савицька, О.В. Жегус, І.Г. Бубенець, Г.Л. Чміль. – Електронні дані. – Харків. : ДБТУ, 2023. 76 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/33163 39. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Пахуча Е.В. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни. Економіка і регіон. 2023. № 1 (88). С. 70–80. URL: http://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/2875/2274 40. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 41. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 211 с. 42. Портер М. Стратегія конкуренції. Пер. с англ. А. Олійника, Р. Скільського – К.: Основи, 1998. 390 с. 43. Портер М. Стратегія конкуренції і методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. Київ.: Основи, 2009. 95 с. 44. Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О. Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції. Причорноморські економічні студії. 2020. №49. С. 83-87. 45. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 46. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 47. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 48. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 49. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 50. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 51. Самойленко В. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах. Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ». 2021. №1. С. 59-65. 52. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 53. Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Харків: вид- во Іванченко, 2015. 169 с. 54. Сміт Адам. Дослідження про природу і причини багатства народів. Пер з англ. О. Васильєв, М. Межевікіна, А. Малівський. К: Наш формат, 2018. 736 с. 55. Стадник В. В., Йохна В. М., Соколюк Г. О. Економічна безпека: сутність, чинники та інструменти мінімізації ризиків в контексті сталого роз- витку переробних підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 2. С. 7-11 56. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Бубенець І.Г. Маркетингові активи в системі управління результативністью діяльності промислових підприємств. Економіка та суспільство Випуск № 53. 2023 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-99 57. Шквиря Н.О., Сокіл Я.С. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. № 2 (42). С. 214 - 219. 58. Офіційний сайт компанії Агромол. URL: http://agromol.com.ua/ 59. Офіційний сторінка Агромол (Харківський молочний комбінат) у Facebook. URL: https://www.facebook.com/agromolcomua/?locale=uk_UA 60. Офіційний сторінка Агромол (Харківський молочний комбінат) в Instagram. URL: https://www.instagram.com/Agromol_kh 61. YouControl - сервіс перевірки контрагентів. URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/42802565/ 62. Зміни в молочній галузі за рік війни. URL: https://export.gov.ua/news/4644zmini_u_molochnii_galuzi_za_rik_viini_rezultati_pershoi
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_075-20b-02_Hridina.pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.