Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/57605
Название: Формування маркетингової політики просування фітнес-клубу
Другие названия: Formation of a marketing policy for the promotion of a fitness club
Авторы: Долженко, Дмитро Олександрович
Научный руководитель: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключевые слова: маркетинг;маркетингові комунікації;просування;фітнес-індустрія;фітнес-клуб;аудит сайту
Дата публикации: 2024
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Долженко Д. О. Формування маркетингової політики просування фітнес-клубу: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус. Харків: ДБТУ, 2024. 57 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи. З 2020 року компанії стикаються з безпрецедентними викликами і намагаються адаптувати свої продукти і стратегії, інструменти просування, роль яких саме у складні часи зростає. Заходи з просування, зокрема реклама та комунікації, стимулюють видимість бренд, підтримують обізнаність і взаємодію споживачів з брендом, таким чином підвищуючи утримання, придбання та, зрештою, конверсії. Тому питання формування маркетингової політики просування має вирішальне значення для виживання і подальшої стійкості підприємств. Мета кваліфікаційної роботи  розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової політики просування послуг фітнес-клубу. Завдання:  розкрито сутність та маркетингові інструменти просування послуг на ринок;  охарактеризовано особливості маркетингових інструментів просування послуг фітнес-клубів;  визначено стан та тенденції розвитку фітнес-індустрії в Україні;  проаналізовано маркетингову політику просування мережі фітнес-клубів «AURA»;  здійснено конкурентний аналіз, що дозволило виявити сильні та слабкі сторони і визначити пріоритети для ребрендингу;  розроблено практичні рекомендації рекомендації щодо формування маркетингової політики просування мережі фітнес-клубів «AURA». Об’єкт дослідження  теоретичні і практичні аспекти формування маркетингової політики просування послуг. Предмет дослідження  процеси формування маркетингової політики просування спортивних послуг фітнес-клубу. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Основні результати полягають у подальшому розвитку теоретичних засад формування маркетингової політики просування спортивних послуг фітнес-клубу. Практичне значення одержаних результатів полягає у вирішені актуальних завдань щодо формування маркетингової політики просування послуг фітнес-клубу з урахуванням викликів умов військового стану. Апробація. Одержані результати кваліфікаційної роботи пройшли апробацію на Міжнародній науково-практичній конференції «Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи» в межах реалізації грантового проекту «Управління розвитком бізнесу: інтеграція європейського досвіду» (№101048268) напряму Жан Моне програми Еразмус+, 7 червня 2024 р., ДБТУ, Харків
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57605
Использованная литература: 1. Advertising in a Downturn. URL. https://www.warc.com/content/paywall/article/warc-exclusive/advertising_in_a_downturn/en-GB/87728? 2. AURA. https://aurafit.com.ua/ 3. Banjaŕnahor, A. R., Purba, B., Sudarso, A., Sahir, S. H., Munthe, R. N., Kato, I. & Hasyim, H. (2021). Manajemen Komunikasi Pemasaran. Yayasan Kita Menulis. 4. Batra, R., & Keller, K. L. (2016). Integrating marketing communications: New findings, new lessons, and new ideas. Journal of marketing, 80(6), 122-145. 5. Belch, G. E., & Belch, M. A. (2018). Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective. mcgraw-hill. 723 р. 6. Handa, M., & Bhalla, R. (2023). Marketing strategies in response to tough times – lessons from India during a global crisis. Marketing Science & Inspirations, 18(2), 26–39. https://doi.org/10.46286/msi.2023.18.2.3 7. Lim, W. M., & Guzmán, F. (2022). How does promotion mix affect brand equity? Insights from a mixed-methods study of low involvement products. Journal of Business Research, 141, 175-190. 8. Schwarz R. Marketing in Times of Crisis. URL. https://www.linkedin.com/pulse/marketing-times-crisis-rafael-schwarz/ 9. SMM Для Фітнесу: Просування Фітнес-тренера або клубу у Фейсбук та Інстаграм. https://welovesmm.com.ua/ua/blogs/fitness-promotion/ 10. Білецька, і., Романчукевич, М. Я. Маркетингові інструменти просування продукції на ринок. Modeling the Development of the Economic Systems. 2023. (2), С. 34-41. 11. Боротьба за 2 млн українців. Індустрія фітнес-клубів перевернулась догори дриґом. Як спортклуби намагаються знову загнати людей в зали. https://forbes.ua/inside/borotba-za-2-mln-ukraintsiv-industriya-fitnes-klubiv-perevernulas-dogori-drigom-yak-sportklubi-namagayutsya-znovu-zagnati-lyudey-v-zali-27012022-3373 12. Васильченко, Л. С., Якушев, О. В., & Литвин, С. В. Веб-сайт підприємства як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Вестник Херсонского национального технического университета. 2020. (1-2 (72)), 19-24. 13. Виноградова, O., & Дрокіна, Н. Інноваційні маркетингові інструменти просування продукції в Інтернеті. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 2020. 162-163. 14. Даценко, В. В. Маркетингова політика просування як надбудова над ринковою діяльністю компанії. In The X International Science Conference «Trends and prospects development of science and practice in modern environment», November 22–24, Geneva, Switzerland. 403p. (p. 137). 15. Дембіцька, О. О., Гайдай, С. І., Чайченко, Н. Л., & Хапсаліс, Г. Л. Перспективи розвитку фітнес-індустрії в україні. Rehabilitation and Recreation. 2023. (15), 160–166. https://doi.org/10.32782/2522-1795.2023.15.21 16. Дослідження ринку фітнес-послуг України 2018. URL. https://fitcurves.org/wp-content/themes/fitcurves/fr-new/2018.pdf 17. Жегус, О. В., Афанасьєва, О. П., Олініченко, К. С., & Маренич, В. М. (2021). Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайта інформаційного порталу. https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf 18. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238 19. Жегус О.В., Долженко Д.О., Кравченко А.О. Ребрендинг як інструмент адаптації продукції українських виробників для виходу на нові ринки. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи [Електронне видання]: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 07 червня 2024 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 226-228. Електронні текстові дані. URL.http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/ 20. Жегус О.В., Савицька Н.Л., Пахомова І.О. Комлексний аудит маркетингу в соціальних мережах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр. / [редкол. : В. А. Гросул (відпов. ред.) та ін.]. Харків : ДБТУ, 2024. Вип. 1 (35). 229 с.С. 130-144 21. Зеліч В.В. Використання pr-технологій як інструменту маркетингових комунікацій у просуванні компанії. Серія: Економіка та підприємництво, 2022 р., № 1 (124). с. 77-81 22. Карпій, О., & Капраль, О. Діджитал-маркетинг як ефективний засіб просування бренду. Економіка та суспільство. 2024. (59). 23. Кількість діючих суб’єктів господарювання за видами економічної діяльності (2010-2022). URL. https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2022/fin/pssg/ksg_ek_2010_2021_ue.xlsx 24. Коротенко, А. С., & Тимошенко, К. В. (2023). Формування ефективної системи просування продукції підприємства. http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/29731/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf 25. Крючко, Л., Халатур, С., Карамушка, О., & Калугіна, В. (). Просування – як один з основних елементів маркетинг-міксу. Молодий вчений. 2020. (9 (85)), 248-252. 26. Курбацька Л. Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послуг [Електронний ресурс] / Курбацька Лариса, Кадирус Ірина // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. Київ : КНЕУ, 2021. C. 350–351. 27. Медюх, В. (2023). Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначення. Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі “, https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/44578/2/MTEMSTE_2023_Mediukh_V-Development_of_an_effective_100.pdf. 28. Махаммедова К. Ж. Маркетингові заходи збільшення обсягів збуту. URL. ttps://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitstreams/7ec9c47e-e145-4445-9e40-7d30b346dd41/content 29. Обсяг реалізованої продукції (товарів, послуг) суб’єктів господарювання за видами економічної діяльності (2010-2022). URL. https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2022/fin/pssg/orpsg_ek_2010_2021_ue.xlsx 30. Пронтекер В.Є. Маркетингова політика просування товарів і послуг. URL. http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-4573/ 31. Рожко В. І. Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників. SOCIAL ECONOMICS. 2020. С. 39-45. 32. Саранчук О. В., Діброва Т. Г. Особливості просування спортивних послуг на споживчому ринку. http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-4573/https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/9ebe9658-1e01-4b74-b08d-056085c34221/content 33. Сергієнко, О. Нові маркетингові технології просування товару. Bulletin of Sumy National Agrarian University, 2021. (1 (87)), 29-34. 34. Скригун Н. П., Копиленко А. А. Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. URL.https://dspace.nuft.edu.ua/bitstream/123456789/40103/1/13.pdf 35. Смірнова В. Управління маркетингом у сфері фітнес-послуг. (2015). Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 20, 59-63. URL. http://sportvisnyk.vnu.edu.ua/index.php/sportvisnyk/article/view/336 36. Фітнес тренди від ACSM на 2024 рік. https://www.fitnesservice.com.ua/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-%D1%82%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE/%D1%84%D1%96%D1%82%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4-acsm-%D0%BD%D0%B0-2024-%D1%80%D1%96%D0%BA 37. Цатурян Р.О., Бедов Д.В., (кер. Жовновач Р.І. ) Інноваційні маркетингові інструменти просування промислової продукції в мережі Інтернет. Центрально-український науковий вісник. Економічні науки, 2023, вип. 9(42). с. 186-196 38. Ши Ш. Особливості формування маркетингових стратегій розвитку підприємств на ринку фітнес-послуг Китаю. Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2023. (2), С. 37-40. 39. Як класифікувати фітнес клуби? На які групи можна розділити та за якими ознаками? Та взагалі, які вони бувають? https://www.fitnesservice.com.ua/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-%D1%82%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE/%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%84%D1%96%D1%82%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D0%BA%D0%BB%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B2 40. Як повномасштабне вторгнення вплинуло на фітнес-індустрію у 2022-2023 роках. https://fitnessacademy.com.ua/articles/iak-povnomasshtabne-vtorhnennia-vplynu lo-na-fitnes-industriiu-u-2022-2023-rokakh/ 41. Як працює нативна реклама та навіщо вона потрібна. https://online.novaposhta.education/blog/yak-pracyue-nativna-reklama-ta-navishho-vona-potribna 42. Яловега, Н. І. (2023). Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарів. Scientific notes of Lviv University of Business and Law, (37), 373-379
Располагается в коллекциях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2024_B_075-20b-02_Dolzhenko.pdf
  Restricted Access
1.57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.