Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/56073
Название: | Дослідження динаміки розгону дизеля при коректуванні паливоподачею за граничним значенням димності відпрацьованих газів |
Другие названия: | Исследование динамики разгона дизеля при корректировке топливоподачи предельных значений дымности отработанных газов Acceleration research engine for correcting for boundary value fuel exhaust gas smoking |
Авторы: | Левчук, В. І. Арендаренко, В. М. Іванов, О. М. |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Левчук В. І., Арендаренко В. М., Іванов О. М. Дослідження динаміки розгону дизеля при коректуванні паливоподачею за граничним значенням димності відпрацьованих газів. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 107 «Механізація сільськогосподарського виробництва»; Том 2. 2011. С. 93-101. |
Серия/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 107 |
Краткий осмотр (реферат): | Приведено результати порівняльних досліджень перехідних процесів розгонів тракторного дизеля з турбонаддувом зі штатною САР паливоподачі за частотою обертання колінчастого вала та дослідною двоімпульсною САР паливоподачі за оптичною густиною відпрацьованих газів. Дослідження проводились із залученням методів математичного моделювання роботи системи автоматичного регулювання дизеля. За аналізом результатів теоретично-розрахункових досліджень було зроблено висновок про суттєвий вплив процесу корекції палива за димністю відпрацьованих газів на характер протікання перехідного процесу. Приведены результаты сравнительных льных исследований переходных процессов разгонов тракторного дизеля с турбонаддувом со штатной САР топливоподачи по частоте вращения коленчатого вала и опытной двоимпульсной САР топливоподачи по оптической плотности отработавших газов. Исследования проводились с привлечением методов математического моделирования работы системы автоматического регулирования дизеля. На основе анализу результатов теоретически-расчетных исследований был сделан вывод о существенном влиянии процесса коррекции топлива по дымности отработавших газов на характер протекания переходного процесса. The results of comparative studies of transients accelerations of tractor turbocharged diesel fuel from in-state SAR frequency of rotation of the crankshaft and experimental dvoimpulsnoyu SAR fuel for optical density of exhaust gases. Research conducted with the involvement of mathematical modeling of the system of automatic control of diesel. By analyzing the results of theoretical calculation studies concluded a significant impact on the process of correcting the fuel smoke exhaust gas flow to the character of the transition process. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56073 |
ISBN: | 5-7987-0176X |
Располагается в коллекциях: | Випуск 107: Механізація сільськогосподарського виробництва |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Visnyk_107_Tom_2_2011-93-101.pdf | 460.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.