Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53716
Назва: Економічні аспекти бренду як нового виду нематеріального активу
Автори: Поплавська, В. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Поплавська В. В. Економічні аспекти бренду як нового виду нематеріального активу. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 358-361.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53716
Розташовується у зібраннях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_358-361.pdf393.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.