Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53234
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorРейханлі, В. В.-
dc.contributor.authorХібель, Д. О.-
dc.contributor.authorМихайлова, В. О.-
dc.date.accessioned2024-05-20T10:54:48Z-
dc.date.available2024-05-20T10:54:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРейханлі В. В., Хібель Д. О., Михайлова В. О. Маркетингові інструменти просування послуг підприємств ресторанного господарства. Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі: зб. наук. пр. здобувачів вищої освіти; наук. кер. Жегус О. В. Харків: ХДУХТ, 2017. Вип. 1. С. 194-201.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53234-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до визначення сутності інтегрованих маркетингових комунікацій та охарактеризовано критерії інтегрованості. З’ясовано, що традиційні інструменти маркетингових комунікацій у сфері ресторанного бізнесу: рекламу, паблік рілейшнз (PR), стимулювання збуту, прямий маркетинг, особисті продажі, мерчандайзинг, виставки та ярмарки, спонсорство, брендинг, елементи сервісного обслуговування – необхідно використовувати з урахуванням розвитку та можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасна система інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства ресторанного господарства складається з онлайн- та офлайн-інструментів просування.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены подходы к определению сущности интегрированных маркетинговых коммуникаций и охарактеризованы критерии интегрированности. Выяснено, что традиционные инструменты маркетинговых коммуникаций в сфере ресторанного бизнеса: рекламу, паблик рилейшнз (PR), стимулирование сбыта, прямой маркетинг, личные продажи, мерчандайзинг, выставки и ярмарки, спонсорство, брендинг, элементы сервисного обслуживания – необходимо использовать с учетом развития и возможностей современных информационно-коммуникационных технологий. Современная система интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятия ресторанного хозяйства состоит из онлайн- и офлайн-инструментов продвижения.uk_UA
dc.description.abstractThe approaches to the definition of integrated marketing communications and the criteria of integration are described. The traditional marketing communications tools in the restaurants: advertising, public relations (PR), sales promotion, direct marketing, personal sales, merchandising, exhibitions and fairs, sponsorship, branding, elements of service should be used taking into account development and opportunities of modern information and communication technologies. The modern system of integrated marketing communications of a restaurant business enterprise consists of online and offline promotion tools.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectпослуги і продукти ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінтернет-аудиторіяuk_UA
dc.subjectпредприятие ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.subjectуслуги и продукты ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectинтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectинтернет-аудиторияuk_UA
dc.subjectrestaurantsuk_UA
dc.subjectrestaurant services and productsuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk_UA
dc.subjectinternet-marketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectInternet-audienceuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти просування послуг підприємств ресторанного господарстваuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые инструменты продвижения услуг предприятий ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing tools of promotion of the services enterprises of restaurantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatsiynyy_rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2017_1_194-201.pdf180.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.