Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/51094
Назва: Вплив технологічних інновацій на стратегії маркетингу в глобальних корпораціях
Автори: Михайлова, М. В.
Яценко, Б. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Михайлова М. В., Яценко Б. М. Вплив технологічних інновацій на стратегії маркетингу в глобальних корпораціях. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 368-369
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51094
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf-14-15-03-24-mater-369-370.pdf152.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.