Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5102
Назва: Моделювання конкурентних стратегій розвитку підприємств сфери сільського зеленого туризму
Інші назви: Моделирование конкурентных стратегий развития предприятий сферы сельского зеленого туризма
Modeling of competitive strategies for the development of rural green tourism enterprises
Автори: Омельченко, Г. Ю.
Ключові слова: управління;економічний розвиток;туризм;стратегія;результативність;підприємство;управление;экономическое развитие;туризм;стратегия;результативность;предприятие;management;economic development;tourism;strategy;efficiency;enterprise
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Омельченко Г. Ю. Моделювання конкурентних стратегій розвитку підприємств сфери сільського зеленого туризму. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 289-297.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206
Короткий огляд (реферат): В статті опрацьовано теоретичні засади формування стратегій управління, представлено рекомендації щодо запровадження інструментів стратегічного управління, а також проведено моделювання конкурентних стратегій розвитку підприємств сфери сільського зеленого туризму з урахуванням можливостей кластеризації. Модель створення туристичного кластеру забезпечуватиме економічний розвиток підприємств туризму та сільського зеленого туризму за соціальною сферою. Визначено також основні напрями інноваційної діяльності в туристичних підприємствах, які поділено на три блоки (радикальні інновації, комбіновані інновації, удосконалювальні інновації). Саме вони є основою економічного розвитку й економічних резервів збільшення прибутку підприємств, а також базою для формування інвестиційних стратегії розвитку.
В статье обработаны теоретические основы формирования стратегий управления, представлены рекомендации по внедрению инструментов стратегического управления, а также проведено моделирование конкурентных стратегий развития предприятий сферы сельского зеленого туризма с учетом возможностей кластеризации. Модель создания туристического кластера будет обеспечивать экономическое развитие предприятий туризма и сельского зеленого туризма в социальной сфере. Определены основные направления инновационной деятельности в туристических предприятиях, которые разделены на три блока (радикальные инновации, комбинированные инновации, совершенствующие инновации). Именно они являются основой экономического развития и экономических резервов увеличения прибыли предприятий, а также базой для формирования инвестиционных стратегии развития.
The theoretical principles of forming management strategies are presented in the article, the recommendations on introduction of strategic management tools are presented, as well as the modeling of competitive strategies for the development of rural green tourism enterprises taking into account clustering opportunities. The model of creation of tourist cluster will provide economic development of tourism enterprises and rural green tourism by social sphere. The basic directions of innovative activity in tourism enterprises are also defined, which is divided into three blocks (radical innovations, combined innovations, advanced innovations). They are the basis for economic development and economic reserves for increasing the profits of enterprises, as well as the basis for the formation of investment development strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5102
Розташовується у зібраннях:Випуск 206: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf553.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.