Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50435
Title: Ієрархія показників оцінки маркетингової діяльності
Authors: Черкашина, Л. В.
Красноусов, А. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Черкашина Л. В., Красноусов А. В. Ієрархія показників оцінки маркетингової діяльності. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 4. С. 37-38.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50435
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_4_37-38.pdf185.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.