Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48776
Название: Маркетингова стратегія управління робочою силою на підприємствах
Авторы: Чикуркова, А. Д.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Чикуркова А. Д. Маркетингова стратегія управління робочою силою на підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Краткий осмотр (реферат): Маркетинг робочої сили відповідальний етап управління робочою силою, спрямований на довгострокове забезпечення організації людськими ресурсами. Ці ресурси утворюють стратегічний потенціал, за допомогою якого можливе вирішенни конкретних цільових задач. Маркетинг робочої сили як інструмент цілеспрямованої і ефективнішої роботи з управління персоналом є складовою стратегії і тактики виживання та розвитку підприємства при ринкових взаємовідносинах.
Marketing the labour a responsible stage of labour management, directed on long-term ensuring the organizations human resource. These facility form the strategic potential, by means of which there is possible permit of the concrete problems. Marketing the labour as instrument goal-directed and efficient work there is part with personnel management to strategies and tacticians, as well as developments of the enterprise in condition market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48776
Располагается в коллекциях:Випуск 97: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_97_2010_50.pdf136.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.