Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4873
Title: Концептуальні положення щодо управління якістю обслуговуючого персоналу підприємств харчування
Authors: Крилова, Л. В.
Дибок, В. В.
Keywords: обслуговуючий персонал;персонал підприємства ресторанного господарства;підприємства харчування
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Крилова Л. В., Дибок В. В. Концептуальні положення щодо управління якістю обслуговуючого персоналу підприємств харчування. Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. 2012. Вип. 1(15). C. 300-306.
Abstract: Визначено теоретично аспекти управління якістю обслуговуючого персоналу підприємств харчування. Наведено модель управління якістю персоналу підприємства ресторанного господарства, як бізнес одиниці на ринку послуг харчування. Розроблено структурно-логічну схему положень щодо управління якістю праці обслуговуючого персоналу підприємств харчування.
The article defining the theoretical aspects of quality staff catering. The above model of quality management company staff restaurant industry as a business unit to market food. The developed structural and logical framework provisions on labor quality management staff catering.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4873
Appears in Collections:Випуск 1 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pt_2012_1_49.pdf344.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.