Випуск 97: Економічні науки : [51] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 51
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Інституційний аналіз діяльності сільськогосподарських підприємствОліховська, М. В.
2010Інвестиційний маркетинг як елемент механізму управління інвестиційною діяльністю підприємстваДаниленко, А. С.; Настасенко, О. Г.
2010Аналіз підходів до визначення сутності та класифікації маркетингових конкурентних стратегій підприємстваПисаренко, В. В.; Маркова, О. В.
2010Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівМакушко, О. В.; Мазур, Ю. П.
2010Венчурна діяльність у машинобудуванніВеликий, Ю. В.
2010Плата за землю як одне з джерела наповнення місцевих бюджетівКнязькова, Т. О.
2010Особливості становлення приватної власності в УкраїніРоссоха, В. В.; Пронько, Л. М.
2010Облік і оцінка активів, невідображених в балансі підприємстваОсетрова, О. П.
2010Методичні підходи до формування кадрового потенціалу в умовах ринкуКрисько, В. Ф.
2010Фінансово-економічний менеджмент у вирішенні проблем підприємств водопостачанняВасильєв, А. Й.
2010Конкурентоспроможність виробництва зернових культур сільськогосподарськими підприємствами Київської областіКривошея-Гунько, І. О.
2010"Агропромисловий кластер" - як складова продовольчого маркетингу в контексті оптимізації зовнішньоекономічної діяльностіКошова, Л. М.
2010Конкурентоспроможність зернофуражного виробництва на регіональному рівніКорженівська, Н. Л.
2010Організація та управління маркетингом на оптових продовольчих ринкахДаниленко, А. С.; Капшук, О. М.
2010Маркетингові дослідження як засіб отримання інформації для управління конкурентоспроможністю свининиІванова, Г. С.
2010Формування маркетингової стратегії розвитку виробництва екологічно безпечної продукціїАранчій, В. І.; Зоря, О. П.; Зоря, С. П.
2010Аналіз економічних умов формування конкурентоспроможності молокопродукціїЗаходим, М. В.
2010Маркетингові канали реалізації риби і рибної продукціїЗагороднюк, О. В.
2010Ефективність використання ресурсного потенціалу підкомплексу ЧеркащиниЖук, Н. В.
2010Роль кооперативного маркетингу в економічній безпеці АПКЖмуденко, В. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 51