Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48296
Название: Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі
Авторы: Фротер, О. С.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Фротер О. С. Формування соціально-відповідального маркетингу в аграрному бізнесі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Краткий осмотр (реферат): Досліджено основні напрями реалізації аграрними підприємствами концепцій соціально-відповідального маркетингу. Встановлено умови й ефективної, системної і комплексної реалізації.
The main directions of realization of the conception of socially responsible marketing by agrarian enterprises are studied. The conditions of efficient, systemic and complex realization are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48296
Располагается в коллекциях:Випуск 113: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_113_2011-58.pdf272.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.