Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48224
Назва: Міжнародний маркетинг як ключовий елемент експортної стратегії підприємств АПК
Автори: Сиротюк, А. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сиротюк А. М. Міжнародний маркетинг як ключовий елемент експортної стратегії підприємств АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано доцільність розробки експортної стратегії на підприємствах вітчизняного АПК, а також формування комплексу міжнародного маркетингу як одного з ключових елементів даної стратегії, який би дозволив підвищити ефективність експортної діяльності підприємств АПК України.
The expedience of development of the export strategy on the domestic agro pro industrial enterprises, and also forming of complex of the international marketing as one of key elements of this strategy, which would allow to promote efficiency of export activity of Ukrainian agro industrial enterprises grounded in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48224
Розташовується у зібраннях:Випуск 113: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_113_2011-46.pdf279.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.