Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48061
Title: Маркетингове забезпечення процесу розвитку партнерських відносин підприємств АПК
Authors: Лебединський, О. І.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Лебединський О. І. Маркетингове забезпечення процесу розвитку партнерських відносин підприємств АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Розглядаються проблеми формування ефективних партнерських відносин підприємств АПК. Запропоновано авторський підхід щодо маркетингового забезпечення процесу розвитку партнерських відносин між контрагентами на ринку АПК.
Problems of formation of effective partner attitudes of the enterprises of agrarian and industrial complex are considered. The author's approach concerning marketing maintenance of development of partner attitudes between counterparts in the market of agrarian and industrial complex is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48061
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-16.pdf290.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.