Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛебединський, О. І.-
dc.date.accessioned2024-02-24T14:35:29Z-
dc.date.available2024-02-24T14:35:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛебединський О. І. Маркетингове забезпечення процесу розвитку партнерських відносин підприємств АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48061-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми формування ефективних партнерських відносин підприємств АПК. Запропоновано авторський підхід щодо маркетингового забезпечення процесу розвитку партнерських відносин між контрагентами на ринку АПК.uk_UA
dc.description.abstractProblems of formation of effective partner attitudes of the enterprises of agrarian and industrial complex are considered. The author's approach concerning marketing maintenance of development of partner attitudes between counterparts in the market of agrarian and industrial complex is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМаркетингове забезпечення процесу розвитку партнерських відносин підприємств АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-16.pdf290.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.