Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47944
Назва: Формування економіко-організаційної моделі управління збутом сільськогосподарської продукції на засадах маркетингу
Автори: Кучер, О. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кучер О. В. Формування економіко-організаційної моделі управління збутом сільськогосподарської продукції на засадах маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти застосування маркетингу у збутовій політиці аграрних підприємств. Запропоновано структуру економіко-організаційної моделі на основі маркетингових збутових стратегії.
Considered the theoretical aspects of marketing in the market policy of agricultural enterprises. Proposed the structure of economic and organizational model based on the sale of marketing strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47944
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-68.pdf345.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.