Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47943
Название: Стратегічне планування розвитку торговельної мережі
Другие названия: Strategic planning of the development of the trade network
Авторы: Правдівцев, Данііла Олегович
Научный руководитель: Ткачова, С. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Ключевые слова: стратегія;стратегічне планування;група компаній fozzy group;торговельна мережа;ТОВ «Сільпо-фуд»;стратегічний аналіз;конкурентний аналіз;strategy;strategic planning;group of companies fozzy group;trade network;LLC "Silpo-food";strategic analysis;competitive analysis
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Правдівцев Д. О. Стратегічне планування розвитку торговельної мережі: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. С. С. Ткачова; Харків, 2023. 65 с.
Краткий осмотр (реферат): Основною метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є розвиток теоретичних і практичних положень щодо стратегічного планування діяльності торговельних мереж. Об’єктом дослідження є процес стратегічного планування розвитку торговельної компанії. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до стратегічного планування розвитком торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд». У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі вивчено сутність понять «стратегія», «стратегічне планування»; вивчено досвід стратегічного планування торговельних мереж. У другому розділі складено організаційно-управлінську характеристику Групи компаній Fozzy Group та торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд»; проведено конкурентний аналіз торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд»; розроблено напрями стратегічного планування розвитку торговельної мережі ТОВ «Сільпо-Фуд».
The main goal of the qualification (bachelor's) work is the development of theoretical and practical provisions regarding the strategic planning of trade networks. The object of the study is the process of strategic planning of the development of a trading company. The subject of the study is theoretical and practical approaches to strategic planning for the development of the retail network of Silpo-Food LLC. In the qualification (bachelor's) work: In the first chapter, the essence of the concepts "strategy", "strategic planning" are studied; the experience of strategic planning of trade networks is studied. The second chapter the organizational and management characteristics of the Fozzy Group and the Silpo-Food LLC trade network are contains; a competitive analysis of the Silpo-Food LLC trade network was conducted; directions of strategic planning for the development of the trade network of Silpo-Food LLC are developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47943
Располагается в коллекциях:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2023_B_44_2_073z_21bstn-2-02_Pravdivtsev_D_O.pdf
  Restricted Access
1.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.