Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47833
Назва: Стратегія управління сталим розвитком ресторанного господарства
Автори: Савченко, М. Ю.
Науковий керівник : Яцун, Л. М.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Савченко М. Ю. Стратегія управління сталим розвитком ресторанного господарства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. Л. М. Яцун; Харків, 2023. 98 с.
Короткий огляд (реферат): Метою випускової роботи є теоретичні та практичні дослідження особливостей розвитку управління сталим розвитком ресторанів і якістю обслуговування іноземних туристів та надання рекомендацій з їх покращення. Для досягнення мети вирішено наступні завдання: висвітлити теоретичні основи якості туристичних послуг, їх склад та основні фактори впливу; дослідити особливості управління якістю послуг ресторанних закладів, визначити проблеми та перспективи розвитку систем якості; провести аналіз господарської діяльності ресторану «Слобода» та оцінити фінансові результати; розробити методику оцінки рівня якості туристичних послуг з врахуванням суб`єктів процесу обслуговування : адміністрації закладу, робітників та відвідувачів; розробити методику виявлення готовності закладу до впровадження управління якістю послуг; запропонувати заходи для мотивації робітників ресторану та факторів, що можуть її підвищити. Об’єктом дослідження є процес встановлення, формування та удосконалення якості туристичних послуг. Предметом дослідження є формування ефективної системи встановлення, формування та удосконалення якістю ресторанних послуг. Для досягнення поставленої мети було застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження: соціологічне спостереження, анкетування та інтерв’ювання використано у процесі збору необхідної інформації при встановлені якості ресторанних послуг; опис та порівняння – у процесі дослідження світового досвіду управління якістю; аналіз та синтез – при дослідженні виробничо-господарської діяльності ресторану; статистичний аналіз – при дослідженні фінансових результатів ресторану «Слобода»; графічний – для наочного зображення отриманих результатів; метод експертних оцінок – з метою виявлення якості ресторанних послуг з боку адміністрації, робітників та відвідувачів. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості втілення розробленої методики оцінки якості обслуговування для обслуговування іноземних туристів.
The aim of the graduation work is theoretical and practical research on the peculiarities of the development of management of the quality of service to foreign tourists and providing recommendations for their improvement. To achieve the goal, the following tasks were solved: to highlight the theoretical foundations of the quality of tourist services, their composition and main influencing factors; to investigate the features of quality management of restaurant services, to identify problems and prospects for the development of quality systems; conduct an analysis of the economic activity of the restaurant "Sloboda" and evaluate the financial results; to develop a methodology for assessing the level of quality of tourist services, taking into account the subjects of the service process: the institution's administration, workers and visitors; develop a methodology for identifying the institution's readiness for the implementation of service quality management; propose measures for the motivation of restaurant workers and factors that can increase it. The object of the study is the process of establishing, forming and improving the quality of tourist services. The subject of the study is the formation of an effective system for establishing, forming and improving the quality of restaurant services. To achieve the goal, theoretical and empirical research methods were applied: sociological observation, questionnaires and interviews were used in the process of collecting the necessary information while establishing the quality of restaurant services; description and comparison - in the process of researching the global experience of quality management; analysis and synthesis - when studying the production and economic activity of the restaurant; statistical analysis - when studying the financial results of the restaurant "Sloboda"; graphic - for a visual representation of the obtained results; method of expert evaluations - in order to identify the quality of restaurant services from the administration, workers and visitors. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of implementing the developed service quality assessment methodology for serving foreign tourists
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47833
Розташовується у зібраннях:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_B_44_2_073_19b-05_Savchenko_M_YU.pdf
  Restricted Access
1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.