Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі
Автори: Безручко, Я. А.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Безручко Я. А. Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та проаналізовано процес впровадження товарної політики як однієї із складових комплексу маркетингу. Розроблено рекомендації з приводу впровадження ефективної товарної політики у торговій мережі.
In the article the process of introduction of commodity policy is considered and analyzed as one of constituents of marketing complex. Recommendations are developed concerning introduction of effective commodity policy in a point-of-sale network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Розташовується у зібраннях:Випуск 112: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_112_2011-15.pdf331.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.