Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47663
Название: Український досвід розвитку регіонального маркетингу
Авторы: Блажеєва, В. В.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Блажеєва В. В. Український досвід розвитку регіонального маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Краткий осмотр (реферат): В статті автором було охарактенризовано розвиток регіонального маркетингу в розділі окремих регіонів України. Особлива увага зосереджена на можливостях використання маркетингових інструментів органами державної влади з метою підвищення іміджу України та залучення потенційних інвесторів
The author had described of development of regional marketing in terms of various regions of Ukraine in the article. Particular attention is focused on the potential use of marketing instruments of public authorities to improve Ukraine's image and attract potential investors
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47663
Располагается в коллекциях:Випуск 98: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_98_2010_20.pdf122.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.