Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47375
Назва: Маркетинговий підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Автори: Білоусько, Т. Ю.
Литвинова, О. М.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Білоусько Т. Ю., Литвинова О. М. Маркетинговий підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємств. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 110-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47375
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2017_Tom_2_110-113.pdf386.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.