Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725
Назва: Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля
Інші назви: Компьютерный анализ оптимального соотношения динамических параметров подвески автомобиля
Computer analysis of the optimum ratio of dynamic parameters of the suspension bracket of the car
Автори: Рожков, П. П.
Рожков, С. П.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Рожков П. П., Рожков С. П. Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 142 «Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України». 2013. С. 56-57.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 142
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз оптимального співвідношення жорсткості ресори та опору амортизатора автомобіля
Проведен анализ оптимального соотношения жосткости рессоры и сопротивления амортизатора автомобиля.
The analysis of an optimum ratio of rigidity of a spring and resistance of the shock-absorber of the car is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725
ISBN: 5-7987-0176X
Розташовується у зібраннях:Випуск 142: Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_142_2013_20.pdf399.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.