Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725
Назва: | Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля |
Інші назви: | Компьютерный анализ оптимального соотношения динамических параметров подвески автомобиля Computer analysis of the optimum ratio of dynamic parameters of the suspension bracket of the car |
Автори: | Рожков, П. П. Рожков, С. П. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Рожков П. П., Рожков С. П. Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 142 «Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України». 2013. С. 56-57. |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 142 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз оптимального співвідношення жорсткості ресори та опору амортизатора автомобіля Проведен анализ оптимального соотношения жосткости рессоры и сопротивления амортизатора автомобиля. The analysis of an optimum ratio of rigidity of a spring and resistance of the shock-absorber of the car is carried out. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725 |
ISBN: | 5-7987-0176X |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 142: Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Visnyk_142_2013_20.pdf | 399.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.