Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46104
Title: Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця
Authors: Лагутін, В. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Болотова, Т. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Лагутін В. А. Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Болотова Т. М. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 212-214.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46104
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_212-214.pdf494.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.