Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБолотова, Т. М.-
dc.contributor.authorЛагутін, В. А.-
dc.date.accessioned2024-01-24T14:27:38Z-
dc.date.available2024-01-24T14:27:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛагутін В. А. Маркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємця. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Болотова Т. М. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 212-214.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46104-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleМаркетингова товарна політика – орієнтир ефективної роботи підприємцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_212-214.pdf494.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.