Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45789
Назва: Генезис та теоретико-методологічне значення категорії "ринковий розподіл продукції"
Автори: Красноруцький, О. О.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Красноруцький О. О. Генезис та теоретико-методологічне значення категорії "ринковий розподіл продукції”. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». 2013.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю сутності та особливостей еволюції категорії «ринковий розподіл продукцй» у її взаємозв'язку з основними категоріями досліджень функціонування ринку сільськогосподарської продукції для уникнення протиріч між загальноекономічною та маркетингово-логістичною системами поглядів.
The nature and features of the evolution of the category "market distribution of products" in its relationship with the main categories of research functioning of agricultural markets in order to avoid conflicts between general economic and marketing and logistics system riews are considered in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45789
Розташовується у зібраннях:Випуск 138: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_138_2013_30.pdf502.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.