Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45765
Title: Идентичность как инструмент разработки интегрированости бренда
Authors: Дусь, И. А.
metadata.dc.contributor.advisor: Козлова, О. А.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Дусь И. А. Идентичность как инструмент разработки интегрированости бренда. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». наук. кер. О. А. Козлова. 2013.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138
Abstract: Разработка интегрированного бренда требует от его создателей всесторонней и непрерывной оценки процесса брендинга. В статье показана идентичность бренка как инструмент не только формирования бренда, но и упорядочения процесса интеграции бренда в маркетинговое управление компании. Автор представляет разработанную им саму идентичности интегрированного бренда и описывает особенности разработки каждого элемента схемы в контексте концепции интегрированного брендинга.
Integrated brand building requires brand makers comprehensive assessment of the branding process. The author show's brand identity as the instrument of both brand creation and regulation of brand integration in company's marketing management process. The article presents the brand identity scheme developed by the author and describes each element of this scheme in the contest of integrated branding concept.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45765
Appears in Collections:Випуск 138: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_138_2013_19.pdf398.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.